wtorek, 22 października 2013

CZARNO BIAŁE PAZNOKCIE

Hej. Ostatnio mam małą manie malowania paznokci, dlatego dziś zapraszam Was na czarno białe paznokcie.
czarno białe paznokcie
Do ich wykonania potrzebować będziemy;
- czarny lakier
- biały lakier
- czarny lakier z cienkim pędzelkiem lub sondę
- utwardzacz
czarno białe paznokcie
1. Wybieramy sobie paznokcie, wedle uznania, które pomalujemy na czarno a które na biało ;)

czarno białe paznokcie
czarno białe paznokcie
2. Następnie robimy nierówne paseczki, oraz czyścimy opuszki gdzie powstały ewentualne zabrudzenia, całość pokrywamy utwardzaczem:)

czarno białe paznokcie
czarno białe paznokcie
czarno białe paznokcie
czarno białe paznokcie
Do następnego!

45 komentarzy:

  1. baaardzo mi się podoba, lubię połączenie czerni i bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarnego lakieru nigdy nie miałam i nie podobały mi się za bardzo na paznokciach, u Ciebie podoba mi się zebra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proste połączenie ale bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne te paznokcie!



    Dzięki za odwiedziny! ♥


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. faaajna zebra! ja nie mam cierpliwości do paznokci :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś jej nie miałam, przyszło z czasem. Poza tym pomalowane paznokcie wyglądają efektownie i mogą zastąpić pierścionki ;)

      Usuń
  6. love ur blog, would u like to follow each other?
    following you now

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie długie pazurki!!!
    super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pazurki :)
    Pozdrawiam,Monia + OBSERWUJĘ,zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne paznokcie <3 Very contrasting! I love the design :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. proste, ale świetnie wyglądają:)
    Mam ten sam pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mi się podoba Twój pomysł! Piękny manikiur ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie się to prezentuje *-* jak dbasz o swoje paznokcie, że masz takie śliczne? zrobiłabyś o tym posta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) Postaram się zrobić osobny post o kolagenie do paznokci, odżywkach i glicerynie ;)

      Usuń
  13. Śliczne te paznokcie :))
    Pozdrawiam i zapraszam jeśli chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podobają!:)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie:
    renessmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pamiętam już kiedy ostatni raz zdobiłam, choćby najprostszą metodą, paznokcie. Zawsze stawiam na jeden kolor. Ale chyba wypróbuję Twój pomysł, bo wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak spróbujesz to oczywiście pochwal się fotką ;)

      Usuń
  16. Mnie się nigdy nie chce bawić z ozdabianiem. Ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądają! uwielbiam biało-czarne paski :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję, że kiedyś uda mi się takie namalować, na moich nowych odrośniętych paznokciach :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno Ci się uda, musisz o nie dbać teraz;)

      Usuń
  19. Zainspirowalaś mnie,
    takie niby lakiery standardowe SAFARI dobrze mi znany, wystarczy tylko biel, czern i do ozdób na cienkim i takie cacy na pazurach ! :) ślicznie, bardzo podoba mi się efekt końcowy ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo MODNiE :) idealne połączenie kolorów na ten sezon :)

    Gdzie Ty się podziewasz, co ? :) gdzie jakieś wpisy nowe?

    OdpowiedzUsuń
  21. Uzyskałaś rewelacyjny efekt:) Muszę poeksperymentować z czernią i bielą. Takie klasyczne połączenia mają w sobie sporo uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojj uwielbiam takie połaczenie kolorów zwłaszcza na paznokciach! Masz bardzo łądna płytkę :) http://patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Klasyczne kolory, fajnie to wygląda :) U mnie biały lakier wygląda tak, jakbym paznokcie w farbie zanurzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ogarnij ksztalt paznokci bo kazdy masz inny, i maluj równo od skórek bo wyglada to tragicznie...nie masz sie czym chwalic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chwalę się :) hmm to pokaż swoje paznokcie jak je malujesz :)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.