czwartek, 9 stycznia 2014

Codzienny look

Dzisiaj na moim blogu makijaż, który wiele z Was wykonuje bardzo często. Delikatny, w brązowych odcieniach... coś, co lubię najbardziej. Tak maluje się zazwyczaj, do pracy, na uczelnie, na wyjście ze znajomymi. Jednak do pracy, rezygnuje ze sztucznych rzęs.


 (ze sztucznymi rzęsami)




(ze sztucznymi )





- Kreator idealnej skóry SkinCode
- Podkład Revlon ColorStay 110
- Korektor pod oczy Perfect Cover Bell
- Róż do policzków True Colour Blush Avon
- Paletka do brwi Essence
- Eyeliner w żelu, Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner
- Paleta cieni Sleek Oh So Special
- Tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volume Express
- Klej DUO
- Rzęsy z chińskiego sklepu, nazwa bliżej nie określona :D

134 komentarze:

  1. ale masz piękne naturalne rzęsy <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i oczywiście piękny makijaż, ładny ten cień na dolnej powiece

      Usuń
    2. poczytaj Listę kosmetyków.

      Usuń
  2. co to za sztuczne rzęski? fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz zapomniałam napisać :D rzęsy pochodzą z takiego chińskiego sklepu o nazwie SHOPPING :D za 4 zł ;) a klej DUO ;)

      Usuń
  3. przepiękny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój dzienniak przypadł mi do gustu:) Na co dzień stawiam na bezpieczne brązy i beże. W takim wydaniu czuję się najlepiej:)

    Natura obdarzyła Cię pięknymi rzęsami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, fakt na rzęsy nie mogę narzekać i bardzo je lubie. Swoją drogą to też sprawka odżywki NewVitaLash ;)

      Usuń
  6. Piękny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie z tymi sztucznymi rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, bardzo lubię taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci w takim makijazu, sama często taki stosuję. Maybelline colossal volume i eyeliner w żelu to moi absolutni ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu masz zieloną plamę na oku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to od lampki nocnej, bo było ciemno jak robiłam zdjęcia a nie mam żadnego fajnego oświetlenia:) no i lampka, a raczej jej klosz odbijał mi się w oczach ;D

      Usuń
  11. Ładny taki delikatny makijaż jaki lubię. A co do próbek od BingoSpa to też się zastanawiam nad recenzją bo jak można napisać coś o dwóch próbkach ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest kpina! Niektóre blogerki mogły wybrać po 4 pełnowartościowe produkty, a inni dostają próbki... i jak tu napisać recenzję ? Jedyne to, co mogę określić i powiedzieć na ich temat to, że ładnie pachną i nic więcej! Mogli wszystkich potraktować tak samo i dać każdej do wyboru po jednym kosmetyku... A nie inni dostają po 4 produkty, a inni próbki.. i jeszcze pretensję bo Pani X nie napisała recenzji ! Szczena opada. Rozumiem, że to może zależeć od ilości obserwatorów, ale gdzie logika a gdzie rozum?

      Usuń
  12. bardzo ładny delikatny makijaż, podobnie maluję się najczęściej. rzęsy też są super

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, subtelny look, taki wręcz w stylu romantycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie taki makijaż lubię najbardziej. Delikatny ale dodający urody :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. delikatny ale mi się podoba:)


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu:) Tym razem do wygrania bransoletka hand made! http://glammadz.blogspot.com/2014/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny efekt - bardzo lubię takie brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, oczy wyglądają zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. prześlicznie wyglądasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż, odpowiedni na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny makijaż :) rzęsy prezentują się świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny makijaż, prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful make up!! I love it!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz w nim bardzo świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. skromny i zarazem bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. great make up!
    your eyes are beautiful <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    Join the GIVEAWAY on my blog and Win dresses worth $200
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/2013/12/dressale-free-christmas-giveaway-win.html

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne rzęsy , bardzo naturalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki cudowny makijaż! Ślicznie Ci w nim :) Sama chyba zacznę się podobnie malować, na razie moje umiejętności są bardzo kiepskie (maluję się raz na miesiąc może, to pewnie dlatego nie mam żadnego doświadczenia) :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, moje umijętności też są słabę ;) trzeba trenować ;)

      Usuń
  28. piękny make-up, bardzo w moim stylu !
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  29. masz śliczne rzęsy, makijaż jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny makijaż, delikatny i idealny na co dzień. A rzęsy wyglądają bardzo naturalnie : )

    OdpowiedzUsuń
  31. mój błąd ! tak długo nie wchodziłam na bloga, że już się trochę bardzo pogubiłam w moich obserwatorach ... : /

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używam sztucznych rzęs,jednak bardzo często używam takich brązowo-bezowych cieni :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny makijaż ;) sztuczne rzęsy <3 uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. Makijaż cudny, masz idealne brwi;)

    OdpowiedzUsuń
  35. beautiful makeup dear :)


    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  36. w takim makijażu czuję się najlepiej, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz, ja chyba nie miałabym rano czasu nałożyć takiego make-upu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom ten makijaż zajął mi 10 minut ;)

      Usuń
  38. Bardzo ladny codzienniak :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. Też preferuję taki makijaż na co dzień.:) Pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Stosuje innych kosmetykow ale preferuje taki make up- tzn delikatny. W Tw wydaniu jedt super!!
    Buziak :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. podoba mi się tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. delikatny i kobiecy takie najlepsze, czekam na więcej :) dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  43. piekne masz oozy :) rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Taki makijaż codzienny jest najlepszy :) a tak w ogóle to przypominasz mi Caroline z The Vampire Diaries, na profilowym meeeega podobna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! wiele osób mi mówi, że na tym zdjęciu wyglądam prawie jak ona :D bardzo mi miło z tego powodu, bo ona jest śliczna i bardzo ją lubie!

      Usuń
  45. sliczne masz oczy, ladne cienie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  46. kolejna fanka Revlonu ;)
    plus ode mnie ;P
    ja od dwóch lat jestem mu wierna, tyle, że widzę, że 110 i 150 to są najpopularniejsze odcienie. Dla mnie są za jasne, w ogóle nie kryją mi skóry, długo, długo używałam 200 do tłustej, niestety odkąd wycofali serię z niskim filtrem to ten odcień nie jest już produkowany, teraz używam tłustej 180, a kiedy jestem opalona - 220.
    to jest moim zdaniem najlepszy podkład pod słońcem. nawet pudru nie muszę do niego używać!

    masz piękną linię brwi, ja swoje właśnie też próbuję wyhodować pod taki kąt ;P
    ja do brwi używam cienia i wosku z Inglota, paletka Essence mi nie pasowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja również uwielbiam ten podkład, choćby dlatego, że mają duży wybór kolorów! Muszę jeszcze obczaić ten z Rimmela chyba z pomarańczową zatyczką. Ponoć też ma fajne kolorki.

      Dziękuje za miły komentarz o brwiach, ale muszę Ci powiedzieć, że są moim utrapieniem i strasznie ich nie lubię. Od dziecka miałam je bardzo cienkie! Pamiętam jak wszyscy się śmiali że je sobie skubię(nie dowierzali, że mogą być tak cienkie ! ;o ), co było nie prawdą - ale co zrobić!

      Usuń
  47. Piękne masz oczy *_* i piękny delikatny makijaż
    W wolnej chwili zapraszam
    (jeśli mój blog Ci się spodoba to zachęcam do zaobserwowania)
    Pozdrawiam Cieplutko Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny delikatny makijaż, uwielbiam takie! :) I te sztuczne rzęsy wow!! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzęsy efekt wow, jednak u chińczyka, też coś dobrego można znaleźć (no może po za jedzonkiem, bo azjaci zawsze mają pyszne haha). A makijaż super, lubię takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt, jedzenie mają bardzo dobre :D połowa kosmetyków nadaje się do wyrzucenia do kosza! Ale czasami idzie znaleźć coś fajnego ;))

      Usuń
  50. Uwielbiam brązy. Sama też ich używam na co dzień :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Idealny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  52. o tak, taki look bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny makijaż :) Sama maluję swoje powieki w podobnej tonacji kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Idealny makijaż :)

    http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny makijaż, delikatny i wygląda naturalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Się nawinęły skubane :)
    Kurczę, chciałabym własnie takie sztuczne rzęsy które wyglądaja bardzo naturalnie, w pudełku wszystkie wyglądają na wielkie...
    Też używam ColorStay 110, ale jestem mocno rozczarowana zmianą składu, znacznie lepszy był wg mnie ten z filtrem niższym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jedynie odpowiada ColorStay.. inne podkłady nie mają tak szerokiej gamy kolorów. Muszę jeszcze obczaić ten z Rimmela z pomarańczowa zatyczką, myślę, że mogłabym znaleźć jakiś odcień dla siebie, bo z tego co czytałam na wizażu, ma on jasne odcienie i pasuje dziewczyną ;) tylko poczekam na przecenę, bo tak jest drogi ;)

      Usuń
  57. Masz piękną buzię, o oczach już nie wspomnę! Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. taki makijaż lubię najbardziej ;) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  59. Niby zwykły dzienniak, a jest tak pięknie zmalowany, że same oh i ah :]

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne masz rzęsy, śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładny make-up, ale na co dzień nie wiem czy byłabym przekonana do sztucznych rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie rzucają się za bardzo w oczy ;) więc przekonałabyś się, musiałabyś tylko spróbować!:)

      Usuń
  62. Kurde przepięknie ci wyszły : ) Piękną masz oprawę oczu : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo dziewczecy:) slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  64. oczęta cudownie zrobiłaś :D och i ach:D

    OdpowiedzUsuń
  65. Jedyną paletkę jaką mam to właśnie ta z brązami :) od hean - super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam brązy, w nich czuję się najlepiej i bezpiecznie :) Ale muszę spróbować zieleni, bo tak coś ostatnio za mną chodzi ! :p

      Usuń
  66. ale masz śliczną twarz <3 pięknie wykonany makijaż - na co dzień również taki preferuję:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ładny delikatny i dyskretny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  68. cudownie!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/klimatycznie.html

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo lubię takie dzienniaczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczny makijaż naprawdę :) pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
    paullista.blogspot.com
    pami-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Paulino! Na pewno do Ciebie zajrzę !:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  71. Sliczny makijaz

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczny ten makijaż, a rzęsy wyglądają jak naturalne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie taki efekt chciałam uzyskać - naturalny ;)

      Usuń
  73. Kurcze świetny blog:)Jak to się stało że dopiero teraz go znalazłam Dodaje do obserwowanych:)No właśnie rzęsy bardzo naturalnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Klaudia!:) wybrałam takie, żeby się nie rzucały za bardzo w oczy, bo wiadomo, każdy ma inną pracę i nie każdy może mieć mocny makijaż ;)

      Usuń
  74. Bardzo ładny delikatny makijaż, śliczna kreska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) kreska to mi właśnie narazie za bardzo nie wychodzi :D

      Usuń
  75. Jeszcze nie miałam do czynienia ze sztucznymi rzęsami.

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo lubię taki makijaż;) Pięknie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczny makijaż, właśnie taki lubię,choć najczęściej zamiast eyelinera używam roztartej ciemnym cieniem kredki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.