poniedziałek, 6 stycznia 2014

Lakier Cuccio

lakier cuccio, lakier Cuccio nr 6015 - kolor ciemny fiolet

lakier cuccio, lakier Cuccio nr 6015 - kolor ciemny fiolet

Nazwa i kolor: lakier Cuccio nr 6015 - kolor ciemny fiolet

Pojemność:  13 ml.

Gdzie można kupić?:  lakiery najłatwiej można dostać na ich stronie internetowej 
Pędzelek: jak dla mnie w sam raz. Nie jest zbyt wąski, ale tez nie jest za szeroki. Trzon dzięki jego wielkości, dobrze trzyma się w dłoni.

Konsystencja: w sam raz.

Nakładanie: coś wspaniałego! Bardzo przyjemnie i bez żadnych problemów.

Krycie: wszystkie paznokcie zostały pokryte za pierwszym razem. Jednak muszę zaznaczyć że lakier stosowałam na odżywkę.

Zmywanie: lakier zmywa się przyjemnie i nie mamy upaćkanych całych dłoni od jego intensywnego koloru.

Inne:

  • duży wybór kolorów,
  • nie zawiera szkodliwego toluenu i DBP,
  • w buteleczce znajduje się kuleczka do mieszania lakieru.
W tym lakierze podoba mi się wszystko! Począwszy od wyglądu butelki, po kolor i właściwości. Dużym plusem jest to że firma Cuccio posiada w swoim asortymencie kolekcję lakierów neonowych, które mają w trzonku wbudowaną latarkę, więc paznokcie możemy malować w każdych okolicznościach ! Szkoda jednak, że mój lakier nie ma w sobie takiego gadżetu, bo nawet jeśli lakier jest zakręcony to też może świecić, musi to wyglądać ciekawie ;) Lakier na moich paznokciach utrzymywał się pełne 6 dni bez odprysku. Co uważam za duży sukces.

lakier cuccio, lakier Cuccio nr 6015 - kolor ciemny fiolet

lakier cuccio, lakier Cuccio nr 6015 - kolor ciemny fiolet

71 komentarzy:

  1. masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor;) Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za fioletem na moich paznokciach, ale ten jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie przepadam za fioletem, ale ten ma wyjątkowo ładny odcień ;)

      Usuń
  4. Przepiękny kolorek, jeden z mich ulubionych wśród lakierów :) Piękne pazurki :)
    PS. Dziękuje kochana za tyle ciepłych słów :) Zapraszam oczywiście ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mam lakier tej firmy i również jestem z niego mega zadowolona.Aco do tych neonowych to świetna sprawa,widziałam ze Sara ma taki o tutaj:http://mishmashfashion.blogspot.com/2013/08/swiecacy-must-have-dla-gadzeciary.html

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor :) Zapraszam do mnie http://mika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudwone zdjęcia, a kolor lakieru zachwyca. Tylko jaki jest jego koszt ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za komentarz! :) no więc kiedyś zafarbowałam i strasznie żałuję do tej pory, więc po prostu wracam do swoich czyli daję włosom rosnąć :) ale była jakaś z garniera :) również chętnie obserwuje! Ps. cudooowne paznokcie:)

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za fioletami, ale pierwszy raz slyszę o takiej firmie, wiec jestem zaciekawiona... ;)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również obserwuję :* Lakier wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie bombowy! uwielbiam odcienie fioletu. :-)
    a cena? nie dopatrzyłam jej się w poście :-)
    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, ale masz szałowe paznokcie! Wybacz, że nie skupię się na niczym więcej, zaczarowały mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tym lakierem, ale muszę przyznać, że kolor jest rewelacyjny :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na moim blogu jest już możliwość obserwowania, dodałam od razu po Twoim poście :) Dziękuję za komplement na temat paznokci :) twoje też są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! :-o Jakie paznokcie! Lakier też prześliczny. W ogóle fajne kosmetyki tu prezentujesz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely nail polish :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek, śliczne masz pazurki

    OdpowiedzUsuń
  18. zajebiste jest to pierwsze zdjęcie <3 tylko czemu te lakiery musza byc takie drogie ;((

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor chyba też sobie taki kupie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. dostałam ostatnio ten lakier w kolrze czerwonym i jestem z niego zadowolona :)
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kolor fioletowy, nie tylko na paznokciach, ale i w ubraniach, w wystroju pokoju czy nawet w przyrodzie. Ale osobiście wolę chłodniejszy odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny kolor :) potrzebuję takiego w swojej lakierowej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor niesamowicie piękny, bardzo mi się podoba!
    Masz piękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mel B jest świetna, racja :)
    Piękny kolor! Ja muszę trochę odświeżyć swoje zbiory, bo wieje nudą!
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękny kolor. Kocham fiolet na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor przecudowny! nadaje głębi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz ładne paznokcie:) a kolor bardzo mi się podoba
    zapaszam do mnie
    pikape000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny ten kolor i wdodatku trwały. Wow.

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny jesienno zimowy kolor!
    i TE PAZNOKCIE!!
    wow!
    pozdrawiam cieplutko
    a bloga oczywiście obserwuję!
    buźka!
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz paznokcie, pozazdrościć :*
    kolorek bardzo przyjemny :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. ale paznokcie *o* prawdziwe?

    ojej to nie fajnie tak przytyć :< powodzenia! <3
    jednak nie widzę cię w obserwatorach?

    zapraszam do obserwowaniu mnie na facebook'u: https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cudowne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie śliczne paznokcie jej ! :) ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w kolorze lakieru. *. *

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny kolor i cudne masz paznokcie;DD

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne pazurki,. na takich każdy lakier powinien wygladać dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie sięgam po ciemnofioletowe lakiery:) Niestety, tego typu emalie często barwią skórę podczas zmywania. Widzę, że propozycja Cuccio jest pozbawiona tej wady:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie cudne zdjecia :) a kolor lakieru bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolor, uwielbiam takie ciemne odcienie na paznokciach.
    Nie mogę napatrzeć się na długość Twoich paznokci, też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny kolorek ;)
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne paznokcie i przefantastyczny kolor lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny kolor, na prawdę!
    Obserwuję i liczę na to samo.
    http://juliaajuliaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładny kolor
    Pozdrawiam i zapraszam ;*
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. co robisz,że masz takie długie paznockie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam parafiny, kolagenu do paznokci i odżywki Eveline ;)

      Usuń
  46. piękne te zdjęcia lakieru <3 masz śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.