piątek, 19 lipca 2013

Paznokcie w kropki

Hej, Ostatnio mam manie malowania paznokci a zarazem tworzenia na nich różnych dziwnych wzorków. Ten, z którym dzisiaj do Was przychodzę jest bardzo prosty, bo wystarczy ze zrobimy parę kropek i gotowe!
 
 
 
Moje paznokcie na sucho wyglądają właśnie tak, jak na zdjęciu niżej. Jednak dzisiaj mam zamiar je trochę skrócić, bo denerwują mnie i przeszkadzają mi..

 
1. Pierwszym krokiem, jaki musimy wykonać, to pomalować nasze pazurki bazowym lakierem, w tym przypadku używamy białego koloru.
 
 
2. Następnie za pomocą sondy do paznokci lub zapałki, robimy kropki. Gdzie chcemy i jakie chcemy, to jest nie ważne, bo nasze paznokcie i tak będą wyglądały efektownie. Jakich odcieni lakierów użyjemy też jest nie ważne, bo nasza biała baza sprawia, że `byle co` będzie wyglądać wspaniale.
 



 
 
Zapraszam Was a zarazem przypominam o konkursie KLIK
 
 

17 komentarzy:

  1. Jejku jakie cudowne paznokcie :O Zdrowe, długie, nierozdwojone, marzenie :< I świetny pomysł na kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie pomalowane i w ogole sliczne paznokcie! zazdroszcze takiej plytki

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie masz ładne, długie pazurki!
    no i jak pięknie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie pomalowane pazurki, ja nie umiałabym zyć z taką długością

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne paznokcie,zazdroszczę:)
    Kochana zapraszam na bardzo prosty konkursik:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz długie, piękne pazurki! Na pewno ten wzorek wykorzystam w najbliższych dniach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł !!!!!! Dla mnie rewelacja :) Wygląda jak bokeh na zdjęciach :DDD !!!
    Świetnie dobrałąś kolorki :)


    Po za tym masz mega długie paznokcie.. Boże jak Ci zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wzorek. ;)
    Nie łamią Ci się paznokcie? :O
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie długaśne pazurki!!! :)

    ja nawet jak mam dłuższe to muszę skracać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne paznokcie :) I jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dlugasne paznokcie... Nigdy takich dlugich nie mialam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paznokcie:) mi niestety nigdy nie wychodzą wzorki na paznokciach:p

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się nie podobają, po 1.paznokcie są nierówne, każdy jest inny, po 2.są krzywo pomalowane, miejscami nachodzisz na skórki, po 3. kolory się zlewają i wcale n ie wygląda to efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem tego zachwytu tymi paznokciami, zgadzam się w 100 % z komentarzem powyżej

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie są nierówne i brzydko pomalowane. Już lepiej wyglądałyby krótkie, ale tej samej długości. Poza tym odpycha mnie biały lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.