wtorek, 4 lutego 2014

Płyn różany do twarzy do cery suchej, odświeżająco-nawilżający - FITOMED



Od producenta;
 
Składniki naturalne: aromatyczna woda różana (20%), olejek z drzewka różanego, czysty miód lipowy, ocet z czerwonych winogron, wyciąg z owoców dzikiej róży, bogaty w witaminę C.

Właściwości: Różany płyn do twarzy jest znakomitym środkiem upiększającym skórę. Potrzebną wilgoć przekazuje skórze w najbardziej przyjemny sposób. Sporządzony według klasycznego przepisu, ma ożywczy, subtelny zapach oraz kojącą moc.

Działanie: na skórę przesuszoną działa odświeżająco i odprężająco, doskonale nawilża i wygładza naskórek. Cera staje się wypoczęta i rozjaśniona.

Objętość: 200 ml.

INCI: Aqua, Rosa damascena Flower Water, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Cytric Acid, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, Aniba Rosaedora, linalool, C.I.16255.



Moja opinia;
 
Płyn ma bardzo ładny, delikatny zapach różany. Genialnie odświeża naszą skórę twarzy o każdej porze dnia. Jest bardzo łatwy w aplikacji, dzięki atomizerowi jaki posiada. Szybko się wchłania i pozostawia ukojenie dla twarzy. Jest wydajny. Odświeża cerę, odpręża, nawilża ją, wygładza i koi. Nadaje się również do odświeżania makijażu lub sprawienia, żeby podkład szybciej i ładniej się stopił z naszą cerą. Używam go również do spryskiwania nałożonych na twarz glinek/maseczek. Zauważalnie zmiękcza skórę, jest ona miękka w dotyku, przyjemna i gładka. Tylna etykieta to przede wszystkim informacje o kosmetyku i jego skład. Napisane zwięźle, krótko i na temat. I ja tak lubię, nie ma obiecanek cacanek, które później się nie sprawdzają.  Rozpylam go na twarzy rano, lub w ciągu dnia i tyle mi wystarczy, bo i tak czuję efekty. Pozostawiam go do wchłonięcia, a wchłania się niezwykle szybko. Może nawet za szybko, nie potrzeba rozprowadzać go wacikiem ani usuwać nadmiaru chusteczką, ponieważ to niszczy cały efekt ! Zapach za to pozostaje trochę dłużej z nami. Atomizer jest w porządku, dzięki niemu wydobywa się z buteleczki fajna mgiełka. Z tego co widzę rurka wewnątrz jest na tyle długa, że wyciągnie nawet resztki płynu. Skład do tego bardzo przyzwoity.
 
Ocena
5/5
 
 

18 komentarzy:

  1. Od dawna mnie ciekawi :) muszę go wreszcie kupić, niedługo planuje kwasy, więc onb byłby idelany jako tonik, ma motywacje do szybkiego zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa, ale ja bym wybrała inny zapach( nie lubię zapachi różany)
    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być świetny, lubię kosmetyki Fitomed

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że się sprawdził. Ja nie używam takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się być naprawdę przyjemnym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korci mnie, żeby go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go i uważam ze jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie produkty! a zapachu jestem strasznie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  10. to nie jest produkt dla mnie (a przynajmniej nie na zimę, ale na lato byłby w sam raz ;)), ale dzięki takim postom coraz częściej oglądam produkty Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm a dlaczego ten produkt nie jest odpowiedni dla Ciebie na zimę ?

      Usuń
    2. bo nie natłuszcza :( z oczyszczeniem poradziłby sobie dobrze, nie podrażniłby też, ale jak pokazuje moje doświadczenie z tego typu produktami nie zostawiałby też żadnej fajnej warstwy ochronnej - zimą tego potrzebuję bardzo, choć w innych miesiącach moja skóra uwielbia się przetłuszczać.
      Ale po przeczytaniu Twojej recenzji czytam też inne i , cholera, kusi mnie - bo dużo natury, mało chemii.... zbankrutuję przez Was, dziewczęta ;P

      olejki Alterry są bardzo fajne, też polecam!

      Usuń
  11. Uwielbiam różany zapach, dlatego ciekawi mnie ten płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze :) produkt sam w sobie bardzo fajnie się zapowiada, ale zapach :) nie przepadam za różami i ich zapachem, a co dopiero jakbym miała czuć go cały czas na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lecę go wreszcie kupić, bo planuję od kilku tygodni i albo nie mam czasu albo kasy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Z różą mam płyn micelarny z serii PURE Dermika. ....skutecznie usuwa makijaż. Nie powoduje szczypania oczu a na tym mi bardzo zależało. No i trafiłam w 10. Bardzo łagodny i delikatny a sama marka mówi za siebie. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.